tisdag 26 maj 2015

...små fötter...

Jag kan knappt tro att det är så, men FAKTISKT så sov lilleman till klockan var tio i förmiddags!! Det är sådant som verkligen A L D R I G händer, så lite konstigt kändes det allt. När klockan var efter nio tittade jag in till honom, för att se så att han andades. Tio gick jag in igen till honom...
...små fötter som kanske egentligen inte är så små längre...
När jag stod där och tittade på honom ja, då vaknade han och det första han sa var att han bara låg och blundade. Olivers "nya grej" sedan en tid tillbaka är att han är vaken heeeela natten och inte alls sover <3
Pga sent uppvaknande blev det en väldigt sen frukost och sedan direkt mot Viarps ridklubb. Där rider Tilda med några klasskompisar en gång i veckan och idag hade jag lovat henne att vara med och titta på en lektion. 
...ett försök att ta en bild av en liten del av det enorma och vackra skånska lapptäcket...

2 kommentarer:

  1. åkte förbi några gula fält igår de är så vackert, sol som växer på fälten

    SvaraRadera
  2. Ååhhh så tjusigt, man blir salig! :)

    SvaraRadera