onsdag 20 maj 2015

...solsken...


...jag älskar pioner!! Vi har ganska många i trädgården, de står ganska mörkt och blommar därför sent, vilket är bra, tycker jag ~ då får man njuta av blommorna när andra redan blommat över ;)...
Solen fortsätter att skina. Härligt! 
Ikväll ska matsäckar förberedas: imorgon är det förskolans dag som Oliver och Oscar ska vara med på. Oliver är ledig imorgon (jag också :) ) men ska vara med några timmar och Oscar är ju ned eftersom han praoar på en förskoleavdelning.
Jag vet vad jag ska göra när Oliver är iväg ~ ta en skön promenad på stranden och sedan hitta en skön plats att sitta på och bara njuta. Därför håller jag såklart tummarna på solsken även imorgon.
Oscar fixar kvällsmaten och Elin leker med Oliver. Janne är på väg hem från jobbet och Tildisen är fortfarande på skolläger på Bolmsö. (Får små sms från henne då och då och allt är bra.) Det är lite tyst här hemma <3 när inte alla är hemma, men imorgon blur allt som vanligt igen! :)

1 kommentar: