onsdag 24 juni 2015

...BRA!!...

Vilken BRA ledig dag jag har haft! Alla barnen hemma och vi har hunnit med att städa, tvätta och bara vara (det är viktigt). Efter frukosten lekte Tilda med Oliver, bl.a. gjorde de en koja (titta på inlägget innan detta) i köket. De drog dit kuddar, filtar och täcken och bara myste tillsammans <3 och då passade jag på att läsa en bra bok :)
Lilleman ville att vi skulle testa selfiepinnen så det gjorde vi och det blev en himla massa grimaser. Selfiepinnen står högt på listan med saker som ska med på semestern.
Nu kan man ju inte planera foto man ska ta på en plats man aldrig besökt förut, men jag hoppas få till en familjegroupie vid amfiteatern i Pula senare i sommar med selfiepinnen i högsta hugg :)
...dukningen till kvällsmaten stod lillemannen för ~ överlycklig över sina servettvikningar som han stolt visade hur han hade gjort dem <3 ~
Nu ska jag krypa ner i sängen. Dock planerar jag inte att somna riktigt ännu. Jag ska lyssna på David Batras sommarprat. Läste att det var väldigt bra. 


1 kommentar: