torsdag 18 juni 2015

...denna dag...

Just nu slår regnet mot rutorna. Jag är glad att vi hann in i huset innan det tog vid. Vi har varit iväg och handlat inför morgondagen. Midsommarafton och lite gott ska vi ha :) Innan dess körde Oliver och jag mormor/mamma till sjukhuset i Ängelholm. Dagkirurgen var dagens mål och sprutor i ryggen stod på schemat.
...i det lilla lilla väntrummet som vi har suttit i några gånger vid det här laget....


 
...mormor bjöd oss på fika medan vi väntade på henne och då valde lilleman en jordgubbsglass - för att locka fram sommaren måntro?...

Redan när vi satt i bilen hem från sjukhuset kände mamma att det gjorde inte ont (att sitta) och det kändes bättre i både ben och rygg. Jag håller båda mina tummar hårt hårt att dessa sprutor håller en tid framöver nu. Mamma fick nämligen veta att om det inte känns ok om tre dagar kan hon få ta om dem...förhoppningsvis ska sprutorna hålla just den här smärtan i schack i nästan ett år.
Snart ska Tilda och jag ut på Väla en liten sväng. Tösabiten måste ju ha en bikini som passar till semestern! ♥♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar