söndag 26 juli 2015

...igår och idag...

Denna sommar denna sommar. Den måste ju gå till historien ~ den är ju inte vad den ska vara: en sommar!! Jag menar. Visst kan det regna och blåsa på sommaren. Men det här. Sol och värme några dagar bara. Det är inte sommar för mig. Det syns nog inte riktigt på bilden här ovanför men sädesfälten ligger ner av all blåst och allt regn. Ska det fortsätta så här så hoppas jag på en superduper kall vinter med mycket snö!! 
...dagens foto (gårdagens för att vara mer korrekt, (206/365) bäddar jag in såhär eftersom gårdagen inte innehöll något annat foto än ett på mig under en väldigt regnig promenad...
Igår firades svågern som fyllde år tidigare i veckan. Många barn. Trevliga vuxna att prata om både det ena och det andra om. God mat. Trevlig kväll kort och gott sagt :)
Idag har jag varit hos en väninna och fikat. Tiden gick fort. Gott kaffe och många samtalsämne hann vi gå in i :)
Och många kramar fick jag av den här godingen:
...sötaste hundprofilen...
...bara så söt, go och snäll <3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar