måndag 6 juli 2015

...morgonstund har guld i mun...

GOD morgon.
Det har visst regnat i natt. Ja, det har jag hört eftersom jag även i natt har vaknat etthundrafemtioelva gånger, rädd att försova mig. Varför? Jag gissar att det kan bero på att jag vill komma i tid (brukar iofs inte försova mig och komma för sent till jobbet) sista dagen innan SEMESTERN!! 7,5 timmar sen så!!
Idag har jag promenixat. En skön promenad. Lite grå himmel, men uppehåll:
Små vallmo längs vägen. Så vackert ~ jag älskar dem!!
Och så lite sommarprat i öronen:
Vad bra de är: Anna Mannheimer och Peter Apelgren. Så roliga och fundersamma. Väl värda att lyssna på.
Lagom timme att lyssna på på vägen till jobbet...hinner även svalka mig en liten stund innan dagen drar igång...men nu kör vi/jag!! 7,5 timmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar