onsdag 8 juli 2015

...regnig och blåsig promenad...

Tidigare i kväll promenerade jag i regn och rusk till tåget för att möta Elin som skulle komma från stan.
...det var regnigt och blåsigt när jag startade min promenad och hättan på jackan var hårt åtdragen för att håret inte skulle fladdra lagom retligt i ansiktet...
Det är väl som det är att promenera i regn och ganska hård vind, inte det allra mest optimala promenadvädret, enligt mig men promenaden blev hur som helst av.
...blåsten tog ett krafttag om sädesfälten som rörde sig med mjuka rörelser, trots den kraftiga vinden...
Detta lyssnade jag på:
Hann även med sista (tror jag) podden av den här "serien"/berättelsen.
...bra avsnitt, precis som de andra i Persbrandts podd...
...himlen var mörk men så sprack den upp och regnet upphörde...
...och när jag nästan var vid stationen stod de här sötisarna och tittade...
Och så kom Elin och vi traskade hemåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar