torsdag 13 augusti 2015

...födelsedag...

g o d m o r g o n :)
Solen skiner och det är Jannes födelsedag.
Eftersom hans semester är över fick vi gå upp med tuppen och sjunga för honom idag ;)
Sång och presentöppning (mycket lakrits, en skjorta och ansiktsprodukter från Body Shop från barnen, ett restaurangbesök nästa vecka från mig, bara han och jag)...och sedan den i vår familj obligatoriska räksmörgåsen till frukost.
Sedan några år tillbaka brukar något av de stora barnen baka en muffin till födelsedagsbarnet (även resten av familjen får var sin) som också ingår i frukosten. Oscar bakade årets ~ en supergod en, med chokladfrosting på toppen. Choklad är ju, som jag säkert sagt några gånger tidigare ;) så himla gott!!
Nu ska jag fixa lite inför kvällen och sedan ska lilleman och jag på trevlig träff.

Ha en skön torsdag :)

1 kommentar:

  1. Slutar aldrig att förvånas/överraskas av era traditioner, så festligt! Det här med att gå ut å äta på våra födelsedagar kör vi också med! :)
    P.S. Vad blir det för mat?

    SvaraRadera