söndag 30 augusti 2015

...liiiiten titt...

Igår var jag på den stora trädgårdsfesten på Sofiero. Ska skriva lite om den och mitt besök där, men det får jag göra imorgon. Nu måste jag sova om jag ska vara människa att jobba imorgon. Har jobbat hela helgen och går inte av den förrän på tisdag eftermiddag...
Men. Några rader om Olivers gympapremiär. Han började på en ny idag. Ny klubb och ny gympafröken. Henne känner jag sedan tidigare. Oscar gympade "för" henne för snart tio år sedan. Caroline heter hon och är kanonbra! Det kommer att bli så bra den här terminen. Ja, det var det förra terminen också, Oliver har ju alltid gillar sin gympa...men nytt är ju alltid nytt och lite extra spännande.
Som ni kanske såg i förra inlägget (dagens foto) så tränades magmusklerna ~ även andra sidan tränades:
En redskapsbana gjordes och Oliver klarade den galant. Han längtar till nästa söndag och det är väl ett bra betyg. Både för gympafröken och aktiviteten i sig.
Ni som känner mig har väl inte trott något annat än att jultankegångarna är fullt sysselsatta i mitt huvud. Julklappar har jag börjat köpa...men det är inte allt som är tidigt här i huset...Elins balklänning till våren är mest troligt ordnad. En liten förhandstitt på en pyttedel av den kommer här...dock får ni vänta läääääänge på att få se den i färg ;)
...fin är den :)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar