tisdag 1 september 2015

...den tiden...


Tiden, den tiden. Den springer ifrån mig. Hinner inte riktigt med känns det som emellanåt, men det gör jag så det är bara en känsla. Dagarna rullar på, ganska intensivt arbetsschema men det kommer att lugna ner sig, det vet jag och då är det helt ok att ha många arbetsdagar just nu. Även om allt susar fram så är tillvaron himlans bra! Hösten är i antåg och det känns bra. Jag tycker om hösten. Inte lika många måsten som när det bara blir ljusare och ljusare (tro dock inte att  jag inte tycker om ljusare och varmare tider, det gör jag absolut ~ men man kan ju tycka om, höst/vinter/vår/sommar på olika sätt och det gör jag!) Regnet som nu faller är lite trevligt att både se på och lyssna på. Om man är torr om fötterna ~ våta fötter är inget skoj! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar