lördag 5 september 2015

...godmorgon...


Godmorgon :)
Ligger i sängen och hör hur regnet smattrar mot fönstret. Ganska mysigt.
Klockan är bara sju på morgonen och bara jag är vaken (och det har jag varit en timme nu ~ himla dumt en ledig lördag och allt...)
Bilderna är från den stora trädgårdsfesten på Sofiero som jag besökte förra helgen. Utställningen var fin som alltid men i år föll den mig inte riktigt i smaken. Vet egentligen inte varför ~ allt är fint och vackert...kanske för lik förra årets??...jag gick en runda där och fotograferade men kände att jag kommer att pausa från mässan/utställningen nästa år. 

Det är skoj att titta på detaljer.

...gammal fin träback och gamla köksredskap...
Ett uppskattat inslag den här festhelgen på Sofiero är catwalken med vackra kreationer i blommor.

Jag var inte ensam om att tycka om den här klänningen gjord med rosa orkidéer ~ (efter trädgårdsfesten stod det i tidningen att den vann både juryns och folkets röster.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar