onsdag 2 september 2015

...min VIKTonsdag nr 5...

Veckan som passerat har varit bra. Dock har det inte blivit några promenader alls. Det är mindre bra såklart. För rörelse är ju bra. Får ta mig i kragen under veckan som kommer. Ej heller har jag ätit mina dagliga propoints alla dagar. Det är inte heller så bra. Man ska inte äta för mycket såklart. Ej heller för lite, även det kan hämma en viktnedgång. Jag har ätit för få points den här veckan.
Så. Vad ska jag då säga om veckans vikt? Jo, jag är nöjd. Vågen visade samma vikt som förra onsdagen. 
Veckans utmaning, kan man väl kalla det kom när en kollega igår öppnade en chokladask på jobbet. Alladin ~ jag tycker ju iofs bättre om Paradis men de ljusa bitarna i Aladdinasken är goda ;) Några bitar slank snabbt ner (jag räknade pointsen) och de var såååå goda och mitt chokladbegär satte igång och fanns kvar idag...så idag har det också blivit lite choklad. Gott! Och ännu en gång har jag märkt att mitt huvud är med på den här viktminskningen. Förr hade jag snabbt, väldigt snabbt tryckt i mig många fler bitar från Aladdinasken. Det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar