tisdag 29 september 2015

...skomatta...

Såhär såg det ut när jag körde till jobbet imorse. Härliga dagar vi har nu. Hösten är här och visar sig från sin bästa sida :)
Jag är en rörpella. Det bara är så. Hur det ser ut i min garderob ska vi inte tala om. Tjejerna här i familjen är väl ungefär likadana och så är killarna lite mer ordningsamma, som sin pappa.
Vi har en garderob/klädkammare i hallen där vi hänger våra jackor, ställer våra skor och väskor. Ibland (ganska ofta) är där total skokaos! Skorna slänges ofta in där, det är svårt att ställa dem snyggt på rad ;) 
Igår tog husets minsta man ett eget beslut att ställa in alla skor som stod på hallmattan. Det blev väldigt tyst och jag glömde faktiskt bort vad han pysslade med men så kom han och hämtade mig för att visa en sak. Han hade ställt in alla skor i klädkammaren:
Som en skomatta ;) Han var så nöjd med vad han gjort <3
...sista fixet...
Kanske inte riktigt så vi vill ha det där inne men Oliver var supernöjd och visst var han duktig vår lille älskling <3

1 kommentar:

  1. "Ordningsman" kommer han å bli....nej, allvarligt: en fantastisk talang må jag säga! :)

    SvaraRadera