torsdag 1 oktober 2015

...shopping...

Ny månad som inleds med en ledig dag (faktiskt står hela fyra ledig dagar på tur, lååångledig, så skönt). 
Olivers förskola är på utflykt (alla lediga barn som vill och kan får följa med) väntar på att han ska komma tillbaka inom kort. 
...ni ser på m i n e n att han är redo för utflykt, eller hur ;) ~ plättar var ett måste att ha med idag...
När jag hade lämnat lilleman imorse for jag iväg och fixade en del ärenden och sedan hämtade jag mamma. Hon skulle shoppa lite kläder, vilket hon fixade snabbt. Därefter lunchade vi på Ikea.
...rökt lax är inte illa...
...mamma...
Man fick se men inte röra. Julsakerna är framtagna på Ikea men omsnörade med ett rött o vitt band ~ ännu kan man inte köpa något.
...jul på Ikea...
På tal om jul. Igår drack jag årets första julmust (vet att många alldeles säkert redan har gjort det, men jag har aldrig varit såhär tidig på julmust) Det var riktigt gott!
Och idag har jag köpt en del julklappar. Har faktiskt redan en hel del ordnade. 

2 kommentarer:

  1. Att vara ute i god tid med julklappar är bra, att dricka julmust innan julafton är en s y n d ! ;) :)

    SvaraRadera
  2. Hej där hoppas allt väl.
    Ser att du som vanligt har många bollar i luften och presenterar helt underbara bilder i dina inlägg.
    Gillar verkligen himmelsbilder.
    Grattis till din lyckade satsning med vikten också här går det tyvärr bara uppåt. Hur lyckas du tips tas emot tacksamt.

    SvaraRadera