söndag 22 november 2015

...första snön...

Mitt i natten och jag borde verkligen gå och lägga mig...snart så ska jag.
Det började snöa sent u eftermiddags (igår) och det fortsatte hela kvällen. Det har kommit en decimeter snö. Det är så fint...tror dock inte det stannar så länge, men vi får väl se. 
Just nu ser det ut såhär utanför dörren:
I eftermiddags satte Janne upp julbelysningen. Det är så fint och mysigt, tycker jag. Vi brukar inte tända den förrän lite närmare första advent...men varför vänta ;)
Jag vet inte var min tid tar vägen. Den går så fort. Jag har minskat min tid på nätet. Det känns faktiskt skönt men jag vill hålla igång bloggen...lite aktivare på Instagram.
Elins skola hade öppet hus igår lördag. Skoj att titta på all kreativitet som flödat under skolåret. Många fina alster.
Idag ska min mamma, Jannes föräldrar och min syster med sin familj komma för att fira Elin. Hon fyller år på tisdag. Hon blir 18 år. 18 år!!! Det är ju inte klokt.  Åren går fort. Elin är vuxen (om man ser till siffran 18, men när blir man vuxen?? Jag tror inte man är det bara för att man fyller 18 och blir myndig) och jag har varit mamma i 18 år!!! Jösses!!!
Nä. Om man skulle gå och knyta sig. Klockan är två och jag har en del att göra under dagen. Bl.a. tårtan....

g o d n a t t

1 kommentar:

  1. Mysigt med belysning det är väl det som lyser upp den här tiden och om det kommer snö förstås!
    Vår dotter fyller 20 i februari, så säg inget hehehe......
    Ha en bra vecka:)

    SvaraRadera