lördag 14 november 2015

...på promenad...

Tilda och jag tog en promenad tidigare idag genom vackra Råådalen.
Raus kyrka. Start och mål för promenaden. Kyrkan ligger så vackert i Råådalen och här är jag döpt liksom Oscar, Tilda och Oliver.
 Nu faller snart mörkret efter en lugn och skön dag. Några eftermiddagstimmar har vi ägnat åt att titta på "tjuvarnas jul" ~ julkalendern från 2011, en av de bästa om du frågar mig. Tror att årets kan vara bra. Vi kommer att sitta bänkade den 1 december och titta på första delen och recension kommer efteråt ;)

1 kommentar:

  1. Vilka härliga höstbilder! Ja, det är en underbar årstid, själv tog jag mig en joggingrunda i den friska luften!
    Vad gäller julkalendrar håller jag med, trots att dottern är vuxen brukar vi ändå i regel följa den varje år, om den inte är kass vill säga, men det händer ju inte ofta..
    Ha en bra vecka! :)

    SvaraRadera