måndag 23 november 2015

...så kallt, så vackert...

Godmorgon :)
Det är kallt idag, minus åtta grader har vi och all snö som föll igår är fortfarande kvar.
Kallt och vackert.
Tända ljus tar sig till högre mysnivåer en morgon som den här :)
Som jag skrev igår firades Elin av släkten igår. Tror hon var nöjd med dagen när den var över. Imorgon blir hon 18 och ska firas lite mer.
...knapparna på tårtan symboliserade en del av Elins kreativa ådra...
Trillad över ett gammalt blogginlägg som jag skrev för tre år sedan. Tankar som fortfarande träffar mig hårt känslomässigt.

1 kommentar:

  1. Ååhh så underbart vackert med vintervyn...
    Fin dotter du har och tårtan ser enormt proffsig ut, hade varit kul att smaka! ;)
    Ditt gamla blogginlogg är alltid aktuellt. känner igen det du skriver hur man vill att tiden ska stanna, hur man kan hamna i chock över elände i ens närhet. Ja, och resten, att ta vara på tiden.....det har jag själv också uttryckt några gånger.
    Det som gläder mig mest är att ni verkar vara en familj som verkligen lever som "du lär"!
    Allt gott till er.... :)

    SvaraRadera