lördag 19 december 2015

...den där stunden...

Vi har precis tittat på julkalendern. Jag tycker den är riktigt bra, men jag står fast vid att det inte är en julkalender i mina ögon ~ men en bra serie.
Jag vaknade kvart i åtta idag och då var det alldeles tyst i huset. Jösses vad skönt. Tro mig. Jag älskar min familj över allt annat men en stund på morgonen alldeles bara jag. I soffan. Granen i blickfånget. Tystnaden. Ibland behöver man en sådan stund ~ det är en stund att fånga...innan alla vaknar och allt är som vanligt (som det ska vara ju)!!
Nu är allt som vanligt och vi ska äta lördagsfrukost tillsammans med en massa tända ljus <3

2 kommentarer:

  1. Ja det där med en liten stund för sig själv får man ju inte så ofta som förälder så det är bäst att passa på om man kan

    SvaraRadera