fredag 1 januari 2016

...nytt år...

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och allt det bästa under 2016. Jag ser med spänning fram att få vara med och uppleva året sin alldeles precis har tagit vid.
2015 flög fram i ett jehu. Jag tycker tiden gör så. På både gott och ont.
...årets första foto är på Oliver kl. 00.01 ~ han tittar på raketerna och har sitt glas med "champagne" i handen som han skålade in det nya året med...
...tidigare på dagen var Janne, Tilda och jag ute på en liten promenad...
...nyårsdukningen...
...förrätten ~ räk/avocadococtail...
Potatisgratäng och oxfilé till varmrätt, men att ta en bra bild på det var stört omöjligt. Det är faktiskt inte lätt att fota mat snyggt ;)
...efterrätt ~ hemmagjord chokladmousse på vit och mörk choklad...
Vi hade en skön sistadagenpååret2015. Min kollega som jobbade kväll igår kom hit efter arbetspassets slut och firade in det nya året med oss.
...2015 ---> 2016...
Idag har jag jobbat. Började sju och slutade klockan tre. Eftermiddagstimmarna var lite sega, men jag jobbar hellre morgonpass 1/1 än kvällspass. Nu kan man sega här hemma och bara vara :) 



1 kommentar: