söndag 31 juli 2016

...kor, här var det kor!...

Godmorgon :)
Ja, igår lämnade vi stugan i Söderköping ~ vi kom iväg snabbt och smidigt. Stugan var lättstädad och vi packade ihop snabbt. 
I fredags kväll tog Tilda och jag en promenad innan mörkret föll. När vi kom tillbaka till "vår gård" tittade vi in i vinterstallet där några "tonåringar" stod. 
...nyfiken...
...liten snuttig kotonåring som tog ett rejält tag om mina fingrar...
...kogroupie ;)...
..."puss och hej då!" ~ Tilda tog farväl...
Tilda älskar verkligen djur! Från kor till hundar. Nu myser hon med Leia.
Idag ska jag försöka hinna med en promenad runt Gripsholms slott, där är så vackert och släktingarna bor bara tre minuters promenad från slottet (så då SKA jag ju bara hinna med den där promenaden! Eller hur?)
Och så ska vi ut i skogen och totta efter blåbär. Det har jag lovat lilleman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar