onsdag 6 juli 2016

...min sköldpadda...

Inte trodde jag väl imorse när jag gick ut genom dörren på väg till jobbet att jag skulle få känna solens värme mot mitt ansikte. Så mycket regnade det (som om någon någonstans högt upp i skyn hade tusentals vattenfyllda hinkar och bara öste ut dem över mig ;))
Men solen kom. Jag tog en halvtimmes komp för att ta lilleman till simskolan och när jag satt där och tittade på och peppade honom så värmde solen rejält (mellan varven) så skönt!
...min lille påg i sköldpaddangruppen...
Imorgon är jag ledig. Inget särskilt på agendan ~ ska kurera lite halsont, har hällt i mig stooora muggar med honungs/citronvatten ikväll för att lena halsen.
Jag ska hämta ut en bok som jag har beställt och läsa lite ur den. Den får jag berätta mer om imorgon :)
...trädgårdsskörd...

g o d n a t t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar