fredag 23 december 2016

...dan före dan...

Jag kom i säng halv fyra inatt. Får skylla mig själv när jag inte slår in julklapparna allt eftersom jag köper dem. Jaja. Behöver därmed inte sitta uppe inatt. Natten mot julafton har jag många år suttit uppe och fixat julklappar och annat. Men inte det här året. Skönt.
...pepparkaksbaket igår resulterade i ett pepparkakshus som Elin gjorde...
..."välkomna in i vår stuga"...
...Oliver glaserade sin pepparkakor...
...en av julens alla dofter...
...träning i finmotorik ;)...
...försvinnande goda ~ saffranskorpor...
...saffranpannacotta till gottebordet imorgon...
...julklappsinslagning till kusinerna och full koncentration när etiketterna skulle skrivas...
...jag sitter i soffan och njuter av kvällen...
Dagen har gått i ett. Jag har pratat med Tomten. Fixat och donat inför morgondagen. 
Igår hade jag en muntlig examination i Specialpedagogik ~ betyget blev bra och jag sååå nöjd. Jag har verkligen gillat den här kursen. På tisdag är det dags för ytterligare en examination. Annat ämne, svårare ämne, mycket mer så liiiite plugg får det nog bli på annandagen. Inte innan. Nu ska jag njuta av julen ~ morgondagen när min mamma, min syster med familj, samt Jannes föräldrar kommer. 

1 kommentar:

  1. Underbart pepparkakshus och en ljuvlig gran!
    Önskar er en fridfull & härlig jul :)

    SvaraRadera