lördag 3 december 2016

...kväll i Visby...

Usch vad jobbigt det är att flyga. Jag har inte flugit många gånger i mitt liv men dödsångesten ökar för varje gång. I starten ~ i lyftögonblicket men allra mest i landningen. Inget konstigt med den men när det blir lite skumpigt. När det bromsas in. När planet tar mark. Jag blundar hårt. Kramar händerna hårt. Ser barnen. Ser livet. Passera. 
Men. Nu är jag här. I Visby. Landningen fick bra och det är nu mitt i natten. Janne och jag har ätit gott på Packhuskällaren. Vi har druckit gott lite här och var i stan.
...hallen...
Vi bor på Visby logi. Ett vandrarhem som verkligen ligger supercentralt mitt i Visby, innanför murarna.
...allrummet...
...gården...
...älskar denna stad!!!..,
...fisk och skaldjurspanna ~ supergod!!...
...efter maten tog jag "Packhuskällarens chokladtryffel" och "Packhuskällarens coffee" (drambuie/fireball/bailey's)



1 kommentar:

  1. Det är ju det bästa med att flyga....starten och landningen......men, vi äro alla olika!
    Ser ljuvligt ut där borta....:)

    SvaraRadera