tisdag 6 december 2016

...tidsplan...

Det är ganska sen kväll och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen. Är så himla trött. Dagen har swishat förbi. Jag har skrivit så tangentbordet till datorn har glött. Fick iväg ett uppdrag och har redan fått det rättat och tillbakaskickat.
Kvällen blev kort eftersom lilleman var op gympa. På fredag ska vi pyssla, baka och fixa. Det har vi redan bestämt för då är vi lediga båda två. Skönt.
Jag har nog aldrig förr varit färdig med julklapparna så hör tidigt. Skönt. Men jag har nog aldrig helker varit så här sent på det med mat och kakor till jul ~ konstigt att jag inte känner mig stressad, för det gör jag verkligen inte. Jag ver att jag hinner. Jag har en plan i huvudet som jag "plockar" ifrån och får saker gjorda. Det är också skönt.
...när tiden liksom stod still...
Sov så gott ~ det kommer jag garanterat att göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar